1
Newslettery
Jest to forma promocji serwisu pozwalająca docierać do stałych klientów, którzy liczą na kontakt i w tym celu przekazali nam zgodę na otrzymywanie informacji. Jest to ważna grupa klientów, których nie wolno zaniedbać. Należy pamiętać o wielu zasadach realizacji i nie łamać podstawowych zasad… zapamiętać trzeba przede wszystkim, że wyrazili oni zgodę tylko i wyłącznie na sporadyczny kontakt, w nowych, często istotnych sprawach.
Przygotowujemy zarówno kodowane newslettery, jak i graficzne. Możemy je rozsyłać, jak i przekazać do własnej realizacji. Proponujemy zarówno pomysł prezentacji treści jak i układ graficzny – generalnie realizujemy od A do Z, lub etapowo zgodnie z wytycznymi Klienta.
2
Wizytówka Google
To oczywiste, że każdy właściciel po założeniu firmy powinien niezwłocznie zaistnieć na mapach Google. Ważne jest, a nawet bardzo ważne jest, żeby zrobić to zgodnie ze sztuką, czyli profesjonalnie. Nie będziemy zbytnio rozpisywać się na ten temat, głównie z uwagi na fakt, iż wizytówkę na mapach Google zrobimy Ci po prostu GRATIS, przy tworzeniu stron internetowych, tzn. przy okazji.
3
Blogi
Blogi to popularna forma promocji, niestety prowadzenie wymaga rozległej wiedzy w danym temacie. Oczywiście przygotowujemy blogi pod względem technicznym, zakładamy je i tworzymy. Z prowadzeniem natomiast jest inaczej, posiadamy bazę copyrighterów i chętnie podejmiemy się współprowadzenia bloga.
4
Landing page
Samodzielne strony produktowe, strony zbierające dane lub promocyjne. Stosowane jako strona odniesienia w połączeniu z określoną kampanią online. Mogą być również wkomponowane w główny serwis, ale tym razem wspominamy o oddzielnych, samodzielnych “ministronach”. Charakteryzują się one specyficzną budową, językiem i ekspozycją określonej funkcjonalności / produktu, a przy ich tworzeniu należy przestrzegać ściśle określonych zasad.
5
Kampanie banerowe
Posiadamy bazę portali zarówno lokalnych jak i ogólnopolskich oraz wypracowane zniżki w wielu popularnych serwisach, co ograniczy koszty realizacji. Grafiki i pomysły na banery i buttony chętnie przygotujemy we własnym zakresie. Zajmujemy się kompleksową realizacją od planu po wynajem modułów reklamowych w serwisach lub obsługujemy dany etap realizacji w zależności od preferencji klienta.
4
Marketing szeptany
Buzz marketing, czy też zwykłe plotkowanie… od momentu rozkwitu sieci internetowej ta forma promocji przeżywa prawdziwy boom. Polega on na wzbudzaniu zainteresowania w określonych kręgach / miejscach danym “promowanym tematem” poprzez umieszczanie postów na forach, wpisach na mediach społecznościowych i innych miejscach gdzie skupiają się Twoi klienci lub potencjalni klienci. Fakt, że część osób źle interpretując ten bardzo szeroki dział promocji i uprawia zamiast szeptanego marketingu – marketing szemrany, przynosi wiele złego nie tylko tym osobom ale całej “ideologii” tego działania. Tego typu działania musza być sprytne, delikatne, trafne, pomysłowe i jednocześnie jasno ukierunkowane … To stosunkowo cienki lód, po którym trzeba umieć się poruszać, zaufaj nam, my po nim biegamy już dość długo.