Jest to narzędzie reklamowe w najpopularniejszej przeglądarce na świecie – Google.pl, za pomocą którego możemy umieścić link sponsorowany do swojego serwisu internetowego na pierwszej stronie wyników obok wyników wyszukiwania. Poniższa grafika ukazuje, o które linki sponsorowane w google chodzi.
Kampanie Google AdWords rozliczane są za faktyczną reakcję użytkownika – CPC (Cost Per Click) – czyli płacimy tyle ile ustaliliśmy za kliknięcie, dopiero wtedy jak użytkownik sieci klikając w reklamę przejdzie na wskazaną w reklamie stronę internetową. Reasumując płacimy tylko wtedy jak osiągniemy założony efekt.
Plusem Google Adwords jest też to, że nie jest to inwazyjny sposób reklamy. Stworzona reklama w Google AdWords wyświetla się tylko tym użytkownikom, którzy wpiszą wybrane frazy, czyli faktycznie zainteresowanym użytkownikom.
Faktem jest, iż od jakiegoś czasu stawki za kliknięcie rosną i prowadząc szerszą kampanię należy przygotować się na pewien poziom kosztu. Niemniej profesjonalnie przygotowana kampania potrafi oszczędzić znacznych kosztów, a w zamian przynieść większą skuteczność (wyższa konwersja).
Google AdWords jest dobrym uzupełnieniem dla pozycjonowania stron internetowych, dodatkowo posiada kilka znaczących atutów dla firm ze zmieniającą się ofertą, sezonową lub dla krótkich akcji promocyjnych. Głównymi zaletami jest to, że możemy łatwo modyfikować frazy, na które reklamujemy serwis (w każdym momencie) bez żadnych konsekwencji, posiadamy ścisłą kontrolę nad budżetem kampanii, możemy wybrać jej zasięg (lokalny lub globalny).
Dużym atutem jest możliwość połączenia konta kampanii z Google Analytics, co umożliwia szczegółową analizę faktycznych działań i wyciąganie na bieżąco wniosków.
Nie można też nie wspomnieć o możliwości prowadzenia akcji remarketingowych i reklamach video wyświetlanych w serwisie YouTube.
Reklama na Youtube – czyli co to takiego TrueView?
Zastanawiałeś się jak w nowoczesny sposób wypromować swoją firmę i przyciągnąć uwagę klientów w serwisie YouTube ? Teraz możemy przygotować dla Ciebie atrakcyjny klip i lokować go w innych filmach, wśród filmów wyszukiwanych i itd.
Jak się rozliczyć za wyświetlanie filmu, nie przejmuj się to tu tez rozliczysz się tylko za efekt w zależności od wybranego sposobu, albo jak użytkownik obejrzy cały Twój film, lub min. 30 sekund, albo jak wejdzie w interakcje z elementami towarzyszącymi.
Co może dać reklama na Youtube?
Dzięki profesjonalnie przygotowanemu klipowi możesz w atrakcyjny i nowoczesny sposób opowiedzieć historię swojej firmy lub produktu, przedstawić proces produkcji lub nowoczesne rozwiązania, które stosujesz, ukazać klientom, że troszczysz się o środowisko w firmie lub co tylko chcesz.
Youtube daje dostęp do ponad miliarda użytkowników, którzy odwiedzają ten serwis w każdym miesiącu, a my możemy dla Ciebie sprecyzować kto ma widzieć Twoją reklamę i gdzie ma ją obejrzeć.