Oprócz wspomnianych najpopularniejszych obecnie sposobów reklamy i promocji strony internetowej tj. pozycjonowania, reklamy na faceoobku oraz reklamy w Google Adwords możemy spersonalizować Twoją kampanię lub znacznie ją rozszerzyć o inne portale lub media. W zależności od specyfiki działalności lub grupy docelowej klientów może okazać się to wręcz konieczne, ale w tym nasza głowa, żebyś świadomie podejmował decyzje, czy i jak musisz działać.
Chętnie przedstawimy co możemy zaproponować i dlaczego akurat dedykujemy dane rozwiązanie dla Twojej firmy.
Poniżej kilka przytoczymy kilka rozwiązań:
You Tube – atrakcyjna forma reklamy video – Twój klip będzie wyświetlał się w wynikach wyszukiwania, na promowanej pozycji, przed filmami, które użytkownik chce obejrzeć lub w innej formie w zależności od przyjętej opcji. Przygotowany klip może być oczywiście nakręcony w sposób profesjonalny (chętnie to dla ciebie zrobimy) lub możemy zmontować posiadany przez Ciebie materiał i przygotować szczegółową kampanię wraz z prognozą finansową. Nowoczesna i ciekawa forma reklamy, którą warto wykorzystać, aby przestać być anonimowym.
Instagram – Masz ciekawy, oryginalny lub niepowtarzalny produkt? Wprowadzasz nowy produkt lub kolekcję? Możesz zaprezentować go użytkownikom w atrakcyjny sposób, trafiając precyzyjnie do swojej grupy docelowej. Jest jednak kilka ważnych zasad, które musisz spełnić żeby odnieść sukces, a reklama zrobiła furorę. Chętnie wymyślimy atrakcyjny sposób reklamy, wybierzemy najlepszy możliwy pomysł w jakim kierunku pójdziemy, zrealizujemy go i spowodujemy, że miliony osób zwrócą uwagę na Twoją reklamę. Oczywiście, zintegrujemy profil firmy ze sklepem internetowym lub serwisem internetowym.
Pinterest – to niby portal do kolekcjonowania wspomnień, a podobno około 80% użytkowników to kobiety, które jak wiadomo nie pożyją długo bez zakupów … czy nie warto wykorzystać ten potencjał akurat dla Twojej firmy.
Dodatkowym atutem przypinanych pinesek jest fakt, że nie mają one
znamion czystej reklamy… Jest to bardzo dynamicznie rozwijający się
serwis społecznościowy, w którym możesz zaprezentować ofertę swojego
sklepu, trzeba to jednak zrobić bardzo umiejętnie i tu możemy pomóc, a
nawet bardzo chętnie to zrobimy.
Twitter – Po fatalnym starcie Twitter’a (konieczność podania kraju pochodzenia, aby założyć konto, a w możliwościach zabrakło Polski 🙂 ) teraz błąd został naprawiony i portal ten również rośnie w siłę i co ważne daje
spore możliwości dotarcia do konkretnej grupy docelowej. Duża liczba opcji targetowania reklamy zwiększa jej potencjalną skuteczność, a mnogość sposobów wyświetlenia reklamy daje duży wachlarz możliwości dotarcia do klienta. Skontaktuj się z nami, a my zaplanujemy szczegółowo Twoją kampanię.
LinkedIn – międzynarodowy serwis społecznościowy, specjalizujący się w wiązaniu użytkowników relacjami zawodowo-biznesowymi, tu tez warto się pojawić, a dla wybranych działalnosci jest to wręcz sprawa obowiązkowa.
Oczywiście są jeszcze inne miejsca w sieci gdzie być może Twoja firma powinna się znaleźć (Revelry, Etsy, może nadal NK) – chętnie pomożemy, wyjaśnimy, przedstawimy co, jak i dlaczego, a na koniec zdecyduj sam czy będzie to dla Twojej firmy korzystne, jednak dobrze, żebyś świadomie z czegoś rezygnował. Oczywiście w 100% zgadzamy się, że dużo zależy od specyfiki firmy, charakterystyki grupy docelowej itd. i dlatego należy precyzyjnie określić, w których portalach nasza marka musi być obecna, a z których mediów możemy zrezygnować tracąc relatywnie najmniej.